dilluns, 26 de març del 2018

Siguès feliç



        1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies.
Bé, amb uns amics varem anar a donar una volta per el poble, despres de jugar un par de millars i uns dardos, decidirem anar a Palma a veure una pelicula, en cuan varem arribar al cine, no em vaig a donar de que hi estaba la porta tancada, i em pegué un cop en el cap que casi me chap el cap.
En la sala de cine, un amic volia anar al baño, i, com no té molta coordinció li va tirar les palomites a un chico que hi habia debora nostra, despres de discutir casi mitja pelicula, li varem pagar les palomites.
Al sortir, varem tenir la mala sort de trobarnos al mateix noi, i no ens paraba de mirar malament, es va acercar, i amb tot el valor del món ens va dir: "esta es la guardo". Per unes palomites de un euro cincuanta, en aqueix moment em vaig començzar a riure, i em diu "te voy a denunciar" i es va anar.
Ens varem començar a riure tots com locos.
De volta a casa, en el bus, cadasqun es va vaixar a la seva parada correspondent, yo i un altre ens baixaben en la colonia de sant jordi, peró, el meu amic es va quedar dormit, vaig decidir no aixicarli,
despres de unes hores em crida, i em diu "tio, no se donde estoy, por que no me haz despertado cabr**"  em comença a riure una altra vegada, i al dia seguent el meu amic va tornar a la colonia, i enfadat, va venir a ca meva, i em va començar a dir de tot per no despertarlo.
El diumengue va ser un dia tranquil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada